HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SİVAS BELEDİYE BAŞKANLIĞI ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU |
SIRA NO |
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI |
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ ( EN GEÇ ) |
1 |
Geçiş Yolu İzin Belgesi |
1-Dilekçe 2-Vaziyet Planı 1/200 ( 5 adet -İmar ve Şeh. Müdürlüğü'nden onaylı ) 3-İmar Durumu (3 adet) 4-Tapu Fotokopisi (3 adet) 5-Harç Dekontu 6-Kira ise sözleşme fotokopisi (3 adet ) 7-Şirket ise Ticaret Sicil Gazetesi ve İmza Sirküleri (3 adet) |
3 Hafta |
2 |
"Ticari Plaka Tahsis Belgesi" Verilmesi İçin İstenen Evraklar |
1- Dilekçe 2- Sabıka Kaydı (Aslı ve 2 adet fotokopisi) 3- Adres Beyanı (Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğünden alınacak ) 4- Ehliyet Fotokopisi 5- Kimlik Fotokopisi 6- Vesikalık Resim ( 4 adet) 7- Araç ruhsat fotokopisi 8 - Harç dekontları 9-Yetkili sağlık kuruluşlarından alacakları şoförlük mesleği bakımından beden ve psikoteknik açısından sağlıklı olduklarını gösteren sağlık raporu. 10-Karayolu Taşımacılığı Zorunlu Mali Sorumluluk Sigorta Poliçe örneği 11-Şoörler ve Otomobilciler Odasına kayıtlı olduğuna dair aynı yıla ait belge |
1 Ay |
3 |
Motorlu Araçlara Ait Oto Çalışma Ruhsatnamesi |
1-Motorlu Araç Tescil Belgesi fotokopisi( Ruhsat Fotokopisi ) 2-Resim 3-Harç dekontu |
15 dakika |
4 |
Okul Servis Araçlarına Uygunluk Belgesi Güzergah İzin Belgesi Oto Çalışma Ruhsatnamesi Verilmesi |
1-Araç Tespit Uygunluk Belgesi (Servis aracı götürülüp Belediye Makine İkmal Servisinden alınacak ) 2- Araç Tescil ve Trafik Belgesi Fotokopisi 3-Mali Sorumluluk (Trafik) Sigorta Poliçesi 4-Ferdi Koltuk Sigortası Poliçe Fotokopisi 5-Savcılık Sabıka Belgesi 6-Araç Sahibi İkametgah İlmühaberi 7-Araç sahibinin 2 adet resmi 8-Rehber Öğretmene ait kimlik fotokopisi-diploma fotokopisi-sabıka belgesi 9- Harç dekontları |
15 dakika |
5 |
Ticari Araçların (H-S-T Plaka ) Devir İşlemleri İçin Encümen Kararı ve Tahsis Belgesi Verilmesi |
1-Dilekçe (Başkan Yardımcısından havaleli ve Belediye Gelir Servisinden "Borcu Yok" yazısı olacak.Alıcı ve satıcı tarafından imzalı) 2-Araç ruhsat fotokopisi 3-Harç dekontları 4- Resim (4 adet) 5-Sabıka kaydı 6-Aracı satın alanın kimlik fotokopisi |
5 Gün |
6 |
Şikayetlerin değerlendirilmesi (Şikayetler konularına göre çeşitlilik arz ettiğinden şoför ve vatandaş ilişkileri,otobüs güzergahı, durak revizyonu,otobüs servis aralıklarının düzenlenmesi ve ilave servis eklenmesi) |
1.BİMER 2.Kentli Servisi |
2 gün veya 30 gün |
7 |
Halk Otobüsleri"Şoför Kimlik Kartı"Belgesi Verilmesi |
1.Ticari Taşıt Kullanma Belgesi (SRC) 2.SSK veya BAĞKUR numarası 3.Ehliyet fotokopisi (E Sınıfı) 4.Adres Beyanı 5.Nüfus Cüzdan Fotokopisi 6.Sabıka Kaydı 7.İki adet fotoğraf 8.Kullanacağı aracın ruhsat fotokopisi 9.Kullandığı aracın sigorta poliçe fotokopisi 10.Kimlik bilgileri formunun doldurulması |
1 Ay |
8 |
İndirimli veya Ücretsiz Toplu Taşıma Kartı Başvurusu |
1.Fotoğraf 2.Ücret (4 TL) 3.Öğrenci ise öğrenci belgesi (İlköğretim hariç) 4.Emekli ise emeklilik cüzdan fotokopisi 5.Özürlü ise özürlü raporu |
2 Gün |
9 |
Kent Kart Bayilik Talepleri |
1.Vergi Levhası 2.T.C. Numarası 3.TSO Kaydı 4.Teminat (Şahsen müracaat) |
30 Gün |
10 |
Kent Kart Bayileri |
1.BİMER 2.Kent Kart Servisi |
5 Gün |
11 |
Spor Kulüpleri veya okulların organizasyonlarında ücretsiz otobüs tahsis talepleri |
1.Resmi yazı 2.Gerekli izinler |
1 Gün |
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde ,hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Binası İkinci Müracaat Yeri
MEHMET KAYNAR AHMET ÖZAYDIN
ULAŞIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ BELEDİYE BAŞKAN YARDIMCISI
Ulaşım Hizmetleri Binası
Yenişehir mah. 59/4 Sok NO:5/3 SİVAS Sivas Belediyesi
|
İlk Müracaat Yeri :Sivas Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü |
İkinci Müracaat Yeri :Belediye Başkan Yardımcısı |
İsim |
: Mehmet KAYNAR |
İsim : Ahmet ÖZAYDIN |
|
Ünvan |
: Ulaşım Hizmetleri Müdürü |
Ünvan : Başkan Yardımcısı |
|
Adres |
: Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü Binası Yenişehir Mah.52/9.Sk.No:5/3 Sivas |
Adres : Sivas Belediyesi |
|
Tel |
: 346 226 27 72 |
Tel : 346 221 10 42-221 42 92 |
|
Faks |
: 346 226 27 72 |
Faks : 346 221 16 42 |
|
E-Posta |
: bilgi@sivas.bel.tr |
E-Posta : bilgi@sivas.bel.tr |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oluşturma Tarihi :10 Mart, 2017
Okunma Sayısı : 625